Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна радиатор парното на 166 2.0 + снимки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Проблемът е решен. Днес смених радиаторчето. Не е кой-знае, каква философия Отне ми около 3 часа без да източвам климатика.

    Огромни благодарности на Вову, който ми намери читаво радиаторче на добра цена.

    Старото радиаторче (Magneti Marelli) не беше в много лошо общо състояние:



    ......като изключим виновният за теча участък:




    Покрай цялата процедура си оправих и клапата за рециркулация, която не работеше поради счупване на края на рамото и рамото на редукторчето беше излязло от канала:



    Като гледам този детайл се питам, колко надълбоко в г*за трябва да е завряна главата на един конструктор, за да сътвори подобна простотия. В участъка, който се чупи материалът е дебел не повече от 0,3 mm!

    Освен да е конструирано така нарочно за да се чупи, с друго не мога да си го обясня.

    Проблемът е решен, с една свинска опашка. Отново благодарности на Boby за това идейно решение




    И накрая един въпрос:

    Някой знае ли за какво служи означената на снимката букса. Включена е в глухо гнездо и не се ползва. Иначе е същата като вид сравнена с дясната, която е за клапата за рециркулация.






    Благодаря на всички колеги, които ми помогнаха със съвети и насоки.

    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:56.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Подгряване на предното стъкло
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Comment


      • #18
        А честито!
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #19
          Между другото - като гледах конструкцията на кутията в която стои радиаторчето, стигам до извода, че няма как при пробив, течност да капе директно в купето. Очевидно тя се изпарява и после кондензира и се стича навътре.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Здравейте колеги, радиаторчето на парното ми протече и се чудя какво да купувам?Има някакво BNR за 33 лв. имате ли наблюдения става ли или не?
            Alfa Romeo 166 2.4

            Comment


            • #21
              ITN-а е ок и е без пари.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #22
                Радиаторчето е заменено с ITN - 30лв. отне ми около 5часа. Вече я няма неприятната миризма.

                Големи благодарности, колеги!
                Alfa Romeo 166 2.4

                Comment


                • #23
                  аз пък сложих ITN и не съм доволен от топлообмена. Старото дето протече беше валео и имах мнго добро парно , а сега почва да духа жега като загрее колата чак на 90 градуса .. иначе е хладко , и като усиля вентилатора и въздуха изтива .. въобще не е такова каквото трябва да бъде парното . Единствено съжалявам че се подлъгах да сложа китайско и там . Иначе предния ми радиатор го сложих седмица по рано от този на парното и вече 1 година няма проблеми с него , на магистралата с климатик в жегите температурата не мърда

                  Comment


                  • #24
                    До момента, отзивите ми за топлообмен от ITN са положителни.
                    Last edited by rv_asenov; d.m.y г., 12:19.
                    Alfa Romeo 166 2.4

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от svetoslav9999 Покажи съобщение
                      аз пък сложих ITN и не съм доволен от топлообмена. Старото дето протече беше валео и имах мнго добро парно , а сега почва да духа жега като загрее колата чак на 90 градуса .. иначе е хладко , и като усиля вентилатора и въздуха изтива .. въобще не е такова каквото трябва да бъде парното . Единствено съжалявам че се подлъгах да сложа китайско и там . Иначе предния ми радиатор го сложих седмица по рано от този на парното и вече 1 година няма проблеми с него , на магистралата с климатик в жегите температурата не мърда
                      Не ти е в час системата
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #26
                        А за дизела дали е същия вариант?

                        Comment


                        • #27
                          1:1 Първо решаваш този проблем и после другият със сивото реле Подсуши и другите модули
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от gogoan Покажи съобщение
                            А за дизела дали е същия вариант?
                            Те го за дизел 1:1 с бензиновия двигател

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...3&postcount=54
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #29
                              сложих си китайско - няма марка, нема нищо по него като надписи - и парното ми сега е перфекно

                              Comment


                              • #30
                                Да споделя малко горчив опит. Преди около две години смених въпросното радиаторче, което капеше и потеше стъклото. Съдейки по цената от около 40лв, мисля че е било китайско. По Великден всичко ми експлоадира в лицетна на магистралата... Съмненията за проблеми в налягането заради заминала гарнитура на мотора засега са разсети, тъй като правих анализ за изгорели газове в антифриза в последствие. Засега становището е, че радиаторчето е менте. Предстои да видим като сложа по-скъпо какво ще се случи. Съветвам ви да не пестите средства, защото с репатрака, труда и антифриза цената на този проблем ще премина 300лв при мен.
                                2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                                ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X